Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

蚤の市 ~ flea market.

うなぎ丼 ♨ UNAGIDON

perjantai 19. maaliskuuta 2010

蚤の市 ~ flea market.

Mä en tajuu miten mulla on niin sairaasti kamaa. Oon kauhee hamstraaja. Rupesin käymään mun kaappeja läpi ja sieltä löyty ihan käyttämättömiä vaatteitakin mitä oon ostanu silleen oo ihana mut sit jääny kuitenkin käyttämäti. .___.

Mut! Tein parin tunnin urakan, kuvasin kolmisenkymmentä tuotetta ja laitoin ne myyntiin Huuto.netiin!

Täältä voi huutaa pääasiassa Japanista ostettuja vaatteita ja anime-, manga-, ernu-krääsää. Jos joku hinta tuntuu korkeelta (laitoin noi uudet vaatteet vähän korkeemmaks kun ne on käyttämättömiä ja ei ollu kauheen halpoja ^^;) niin mulle voi laittaa sähköpostii suoraan lottimus at gmail piste com ja pistää tarjouksen et mitä olis valmis maksamaan tuotteesta postikuluineen. Jos ostaa useamman ni selvii tietty sit suhteessa pienemmillä postikuluilla. Saa myös laittaa tarjousta tonne sähköpostiin mikäli ei omista huuto.net-tunnuksia.

Toivottavasti jotaki menee kaupaks ni saan mun Japaninmatkabudjettiinkin sit vähän lisää rahaa - ja voi ostaa sit lisää turhaa kamaa sieltä, jippijaijei! :-D


Kumi Koda ~ Cutie Honey


0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu