Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Muistoja.

うなぎ丼 ♨ UNAGIDON

perjantai 23. tammikuuta 2009

Muistoja.

Oon tässä flunssan kourissa kattellut mm. "Dragon zakura" -nimistä draamasarjaa, sekä käynyt läpi Japaninkuvia. Aattelin tähän pasteta vielä muutaman kivan kuvan tuolta reissulta! Ja niin, flunssa ei oo siis vieläkään lähtenyt pois, ja jouduin sen takia eilen skippaamaan peli-illan ja tänään bänditreenit, ääh, rasittavaa. Onneks Tiia toi mulle tänään apteekista yskänlääkettä, niin toivottavasti hellittää tää kauhee köhä. Ja leipoi hän pannariakin, se ainaki auttaa! <3

Umeshu. <3 Erityisesti toi kyseinen umeshu-merkki on nannaa. Umeshu on siis luumuviiniä, ja tässä kyseisessä purkissa siihen on lisätty ainakin hiilihappoja, et maistuu joltain limpparilta se. Namnam. Ariman kylpylähotellilla on otettu tää; onsenin jälkeen maistuu umeshu erityisen hyvältä!

Tää oli niin gangsta-elukka! Joku iguaani tai leguaani tai muu -guaani on varmaankin se!

Tää on aika freaky. Hyvin pystyy ainakin maastoutuun se kilppari jonnekkin korallien sekaan. Toi pää on aika mahtava ja sen silmiä oli kyl tosi vaikee paikantaa!

Nemokin löyty! Oli aika söpö kun se meni tos korallin sisälle ja takas parit kerrat, ihan niinku siinä leffassaki, tiätteks! Sillee. Aww.

Tuli muuten vastaan sellanen blogi, jossa suomalainen lukiolaistyttö on lähdössä vaihtoon samaan kouluun, jossa käytiin kouluvierailulla kesällä 2007. Gifussa on siis se koulu. Mun vanhaa blogia lukeneet varmaan tietää mistä on kyse. Jos tää on ihan uus aihe, niin kuvia sieltä koululta löytyy tältä sivulta alkaen ja jatkuen vielä vähän seuraavallekin. Pientä raporttia Gifun reissulta löytyy täältä. Koulu oli kyllä tosi kiva ja ihanalla paikalla riisipeltojen keskellä, joten hyvä tuuri on ehdottomasti käynyt tällä tytöllä. Linkkaan varmaan sen blogin tohon oikeaan reunaan mun suosikkiblogien joukkoon jossain vaiheessa.

En oo vielä siitäkään tainnut mainita että Tiia, siis mun kämppis, muuttaa ens viikolla täältä pois. Nyyh, mistä mä nyt saan mun pannarit. ;-) Toivotaan että tähän ei nyt tulis ketään randomii ennen ensi syksyä. Kesällä mitä todennäköisimmin muutan tästä kyllä itsekin sitten pois. Muuttaminen on kyl kauheeta. Taisiis se et sitä tavaraa on niin hemmetin paljon ja mun 32- ja 28-tuumaiset, vanhan malliset telkkarit painaa aika saakelisti. Helpoimmalla pääsis jos viittis palkata ihan ammattilaiset muuttamaan, mut ehkä mä laitan vaan mun miespuoliset kaverit hommiin. >:-)) Mut noh, eipä se mun kohdalla oo vielä ajankohtaista, kesällä sitten.

Kylläpä tää vuosikin on lähtenyt käyntiin nopeesti. Kohta se on jo helmikuu. Maaliskuussa oli tarkoitus Pierren ja Nathanin tulla käymään Suomessa, siitäkin pitäis pikkuhiljaa sopia, jos ovat vielä halukkaita! Voih, kesästäkin on jo niin pitkä aika. Pierre muuten pääsi sisään Kioton yliopistoon. Lähtee siis sinne kahdeksi vuodeksi tossa kesän lopulla. Täytyy nyt vaan toivoo että munkin samanmoinen hakuprosessi menis hyvin ja pääsisin ensi syksynä taas Kiotoon. <3

Haha, ollaanpa hehkeitä. Huomaa muuten näistä pimeänkin tullen otetuista kuvista että Japanin kesä on aika pirun kuuma. Loistaa naamat siihen malliin nimittäin! :-D

Pistetääs tähän loppuun vielä video, kun niitä tuppaa näissä mun postauksissa aina vähintään yksi olemaan. ;-) Täs on Nathan, elikkä ton yläpuolella olevan kuvan vasammanpuoleinen dude soittelemassa kitarallaan. Taitavaa, eikö? :-)


0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu