Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

夏休みなのに ~ although it is summer holiday

うなぎ丼 ♨ UNAGIDON

keskiviikko 18. elokuuta 2010

夏休みなのに ~ although it is summer holiday

Kesälomasta huolimatta oon eilen ja tänään viettänyt aikaa koululla. Eilen mulla oli se ruotsin puhe ja referaatin palautus. Olin jo melkein varma, että joudun käymään sen kurssin kuitenkin, kun mun puhuessa kaikki pikkusanat sinne väliin tuli väistämättä japaniksi... :-D Hups. Eetot ja kumppanit tulee niin automaagisesti, ettei pysty välttään. ^^; Sain kuitenkin palautteeksi, että referaatti ja puhe oli molemmat onnistuneita ja niissä oli tarpeeksi näyttöä, niin sain sen kurssin sit hyväksiluettua. Jee, kolme pinnaa lisää! Nyt mulla on ekan vuoden jälkeen matkailualan opintoja takana 71 pisteen verran. (-:



Tänään puolestaan meillä oli tutor-kokous, jossa saatiin vähän infoa tulevasta orientaatioviikosta, sekä info-kansiot uusille vaihtareille. Sain pari vaihtarinhakukeikkaa lisää, koska joillakin tutoreilla ei oo ajokorttia, ja eivät pääse omia vaihtareitaan hakemaan Tikkakosken lentokentältä. Ens viikko tulee oleen tosi kiireinen noiden vaihtareiden kanssa! Huuh. Onneks mun oppitunnit alkaa vasta sitä seuraavalla viikolla, niin ei tartte olla pois heti tunneilta jne.!



Kun tulin tänään koululta himbeen, kävin matkalla vuokraan pari leffaa, kun Filmtownista tuli joku aika sitten alennuskuponkeja postin mukana. Mukaan lähti The Men Who Stare at Goats sekä The Crazies. Just katteltiin tuo Vuohia tuijottavat miehet, ja oli se kyl hauska! Ihan jo ton hauskan nimen perusteella oon halunnut ton kattella jo pidemmän aikaa, eikä tullut kyl pettymyksii.



Illemmalla on sitten luvassa vielä tuo The Crazies.



The Crazies oli Jonin valinta, kun se on George A. Romeron fani, ja tää on uudelleenfilmaus Romeron samannimisestä leffasta vuodelta -73. Vaikuttaa ihan hyvältä kuvauksen perusteella tääkin!


Ei oo enää hirveesti lomaa jäljellä. Jotain kivaa ois vielä keksittävä, ettei mee ihan kotona kököttämiseks!


K-On ~ Fuwa Fuwa Time


2 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu