Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

さようなら ~ good-bye

うなぎ丼 ♨ UNAGIDON

perjantai 25. kesäkuuta 2010

さようなら ~ good-bye

Eilen ja tänään on ollut vähän herkkiä tunnelmia heippojen merkeissä. Eilen oltiin syömässä meidän työporukalla, about parinkymmenen paikalle kykenevän hengen voimin. Oli todella hyvät ruuat ja aivan mahtava ilta! Nyt seuraa taas kuvaspämmi!




↑ Minä sekä Koto-sempai saatiin kukkakimput sekä pienet lahjat ja muistot illan aikana. Koto-sempai siis lopetti nyt kans työt tuolla. Jouduttiin pienet puheetkin sit pitämään, mut onneks olin vähän ennakoinut et semmosen saattaa joutuu puhuun, ni olin vähän miettiny et mitä sanoisin, ettei ihan tarvinnut jäätyä. :-p

Tuo ravintola oli semmonen, et 3000 jenin hintaan sai syödä ja juoda niin paljon kuin tykkäs. Kyl oli kuulkaas maha täynnä taas vaihteeks! Ihan älynhyvä paikka. Kaikkee friteerattuu ja paistettuu! :-D



↑ Tuo kukkakimppu on tosi söpö! Mulla ei ollut oikeen mitään maljakkoa himbessä, mut hyvin näytti säilyvän tähän päivään ja tänne Yamashinaan saakka, niin jätin sen tuonne okaasanille maljakkoon kaikkien ihasteltavaksi. :-)) Nii, oon siis nyt tosiaan Yamashinassa, mut siitä kohta lisää. :-D

Sain kukkakimpun lisäksi kirjasen, johon kaikki oli kirjottanut mulle ihania viestejä. Aivan ihana muisto! Lisäksi sain hirveen ison boksin kaikkee herkkuja! Naaaam. Oon niitä mutustellu eilen ja tänään ihan tulessa, ettei tartte raahaa sitä laatikkoo sit Suomeen/reilireissulle. :-D Onneks täällä on nyt okaasan ja Yukiko apuna. ;-D Tosi hyvii. Erilaisia leivoksia on ne! :-)



↑ Jatkoille mentiin sit keilaamaan. :-D Rakastan suurkaupunkeja, kun siellä voi ihan mihin tahansa vuorokauden aikaan harrastaa oikeestaan mitä vaan. Tääkin mesta oli auki varmaan koko yön, ja sinne pysty ihan randomilla vaan meneen. Oon ehkä kerran aikasemmin keilannut, niin olin vähän et mitähän tästäkin nyt tulee... ^^; Mut onneks oon Wiillä keilannu ni ehkä siiton jotai hyöytyy ollu? :-D Sain mä nimittäin yhden täyskaadonkin! :-D Jesss. Ja meidän jengi oli niin hyvä, et saatiin keskimäärin eniten pisteitä, ja häviäjät joutu sit tarjoon meille mehut. :-)) Meil oli siis kolme rataa käytössä, ja käytiin kisaa joukkueina, et mikä joukkue kerää eniten pisteitä. Joukkueet päätettiin kivi-paperi-saksilla, kuten kaikki muukin täällä, ja olin ihan pihalla et miten se homma toimi. :-D

Sain tuolta keilamestasta semmosen 120cm korkean, puhallettavan, vaaleanpunaisen Hello Kitty -keilan! :-D Vaau. Meit oli niin iso jengi et saatiin valita sit kaks tommosta keilaa monien erilaisten joukoista. Mun ja Koto-sempain annettiin valita itselleen mitkä haluttiin, kun oltiin vikaa päivää. Hih, kivaa! Mut mitä ihmettä teen 120cm korkealla keilalla?! :-D Esittelenpä sen sit Suomessa, en viittiny lähtee sitä puhalteleen täällä vaan pakkasin tavaroihin vaan suoraan. ^^;

Täs vähän videoo keilailusta:




Tänäaamuna pakkasin viimeiset kimpsut ja kamsput kasaan ja lähdin taivaltamaan kohti työpaikkaa. Mul oli ihan sikana kantamusta ja oli tuolla kuumuudessa vähän tuskallista tallustaa, mut onneks tos puoles välis matkaa Yukarin poikaystävä tuli sattumalta vastaan ja autto mua sit kantamisessa! Tosi ystävällistä!

Työpaikalla pidettiin pieni juhlallinen tilaisuus jossa mulle ojennettiin todistus sekä pidettiin puhe. Itsekin pidin sit taas puheen. Virallisen osuuden loputtua mun parhaat ystävät jäi vielä siihen, ja kyynelehdittiin siinä sit varmaan puolisen tuntia. ;__; Yritin olla itkemäti, mut ei pystyny! :-D Voih, tulee kyllä hirveä ikävä. Olin sit siinä kantamuksineni lähdössä asemalle, ja okami-san huomas et mullon hirveesti laukkuja, niin se huikkas yhdelle työntekijälle et heitäppäs Lotta metro-asemalle. Sain sit kyydin Uzumasa-Tenjingawalle, joten en joutunut vaihtaan Randenista (raitiovaunusta) metroon, vaan pääsin suoraan sillä metrolla tänne Yamashinalle. Yukari, Miwa sekä Miyuki lähti kans autolla messiin, ja autto mua tavaroiden kanssa aina metron portille saakka. Siellä sit vikat moimoit ja... Eipä varmaan vähään aikaan taas nähdä. Paitsi sanoin kyllä et mennään 14. päivä Universal Studiosille, et jos on vapaata, tulkaa messiin! :-D Toivotaan et viel nähään tän reissunkin aikana...


Kuvasin äsken pienen videon, jossa kertoilin vähän viel jutskui, mutta nyt kello on sen verran, että mun on pakko lähtee tonne okaasanille kun lähetään ravintolaan syömään. Oon siis nyt tääl Yukikon himassa. Latailen ton videon YouTubeen varmaankin kun tuun takas tai sit huomenna, niin pistän sen sit tänne. Viel täält Yamashinasta käsin siis kuulumisii tulossa ennen reilireissua! :-)

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu