Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

週末 ~ weekend.

うなぎ丼 ♨ UNAGIDON

sunnuntai 28. helmikuuta 2010

週末 ~ weekend.

Tiia lähti tänäaamuna takaisin Vaasaan taajamajunalla, joka toivottavasti kulkee ajallaan. Kyllä tuo Jyväskylä-Vaasa-reitti kulkee yleensä onneks melko hyvin aikataulussa. Minkä takia VR ei palaa takaisin noihin vanhanmallisiin juniin, kun ne Pendolinot ja InterCityt on aina hajalla... ^^; Mjoo, eipä noil vanhemmil pääse niin lujaa kulkeen mut eiköhän se aika siinä kurottais kiinni ku ei joudu tyypit ootteleen niit hajonneita junii. Niii!



Eilen lauantaina heräiltiin Tiian kanssa aikaseen (no okei Tiia heräs aikasin ja mä sit joskus aamupäivällä...) ja mentiin vähän keskustaan kierteleen ja shoppaileen. On täällä vähän erilaisia kauppoja ja valikoimia kuin Vaasassa, joten lähti Tiialle sit muutamia vaatekappaleita messiin. Mä yritän säästää kaiken ylimääräisen nyt siihen Japaninreissuun, mut en voinut vastustaa kiusausta ja ostin GameStopista käytetyn Wario Ware Smooth Moves -pelin Wiille. Ei se maksanu ku 22,90€ ja se on niin hauska peli!



↑ Oli vähän turhan pitkä video ehkä, mut jos ei oo hajuakaan tosta pelistä niin ehkä tuo vähän aukas? Tai sitten ei. Ideana Wario Waressa on tehdä niin kuin ruudulla sanotaan ja hyvin nopeasti. Mulla on myös DS-versio tosta pelistä. :-p


Kuten tuosta ensimmäisestä kuvasta näkyy, pelattiin myös Monopolia. Tiiakin oli pelaamassa mutta se ei oo mukana kuvassa kun ei tykkää tulla valokuvatuksi hän~ Hyvä peli! Meikku voitti, tottakai! Pelailtiin sit myös tietty Wario Waree, Super Smash Bros. Brawlia ja Mario Kartia. ^___^



Luin muutama päivä sitten vepistä että YUKIlla olisi muutama keikka Japanissa sillon kun oon ittekin siellä päin asustelemassa. Liput näille heinäkuun alussa järjestettäville keikoille tulee myyntiin 24.4., eli oon jo silloin siellä paikalla! Nyt on _PAKKO_ yrittää saada liput yhdelle näistä keikoista. 7.7. olis keikka Yokohamassa, eli ihan Tokion vieressä. Meidän suunnitelmiin kuuluu just tuolloin saapua Tokioon, joten menis niiiin täydellisesti! Pari päivää tosta eteenpäin ois viel kaks keikkaa Hiroshimassa, mut vaikka JR-passilla pääsiskin Tokiosta Hiroshimaan ilmaiseksi, on se melkeen viiden tunnin matka yhteen suuntaan... Onhan se tietenkin sen arvoista, mutta... ^^;

Otin jo selvää että lippuja saa Lawsonista, ja se lippuautomaatti on jo ennestään tuttu, joten sen kanssa ei varmasti ongelmia tule. Mut semmonen vähän mietityttää, et moneltakohan ne liput tulee myyntiin? Lawsonit on kuitenkin auki 24/7 et tuleeko ne keskiyöllä vai johonkin tiettyyn aikaan aamusta? X__x Jos ne tulee keskiyöllä niin oon kyl niiin jonottaan siellä automaatilla. 8D Jos tulee aamusta, niin täytyy toivoo etten oo sillon aamuvuorossa tai että ne liput ei mee ihan välittömästi. ^^; Jos jollakin on kokemusta niin apu otetaan vastaan. :-))) Toki jos ei tää selviä siihen mennessä kun lähen Japaniin, niin käyn kyl kysyyn sit Lawsonista et monelta sinne kantsii tulla lippuja kyttäileen!

Voi apua ois niiiin parasta päästä tonne keikalle! Mä varmaan kiljuisin ja kyynelehtisin siellä kuin mikäkin fanityttö. Mut YUKI nyt vaan on mun ensimmäisiä j-pop-rakkauksia JAMin solistina. Pakko päästä!!


YUKI ~ Wonder Line



YUKI ~ JOY (Live)



YUKI ~ Hoshikuzu Sunset (Live)



YUKI ~ Biscuit (Live)



Edit: No hienostippa näyttää noi playerit toimivan, ts. mulla ei ainakaan toimaa sitten yhtään. No, jos nuo videot haluu kattella niin voipi klikkailla näitä linkkejä niin ehkä jopa toimii. ^^; Wonder Line, JOY, Hoshikuzu Sunset, Biscuit.

2 kommenttia:

  • 3. maaliskuuta 2010 klo 11.26 , Anonymous Johanna kirjoitti...

    Jee Wario Ware :D
    Voi että kun sun sivut on muuten sievät. Munkin pitäis tehdä mun blogista vähän enemmän omannäköinen, mut en osaa tehdä omaa taustaa siihe. Tai ehkä sitä oppis jos vaan perehtyis, mut ei jaksa :P
    Jestas sentään ku jaksat päivittää usein ja noin paljon tekstiä kerralla :)

     
  • 3. maaliskuuta 2010 klo 12.35 , Blogger Lotta | Watia.fi kirjoitti...

    Wario Ware on paras! ;-D

    Hee kiitos kehuista. (-: Tää blogin ulkoasu on pikkuhiljaa muokkautunu vähän parempaan suuntaan ja nyt tykkään et on aika kiva. :-) Tää mun blogi-pohja on ihan vaan valmis pohja johon oon vähän värejä muuttanut. Tuolta blogisivun alalaidasta löytyy linkki sinne sivustolle mistä oon tän ottanu, sieltä löytyy monia muitakin ihan ilmaiseksi. Bannerin oon itte väsänny vaan leikkaamalla ja liimaamalla kuvii yhteen. ;-p Mun olemattomilla kuvankäsittelytaidoilla toi nykyinen on ihan ookoo!

    Tästä on jotenki tullu sellanen hauska harrastus tästä blogista. Paljoo muuta ei tuu harrastettuu niin saanpa nyt jollakin tavalla sit ilmaistuu itseeni. :-) Vaik ei hirveesti sanottavaa aina ees olis... ^^; Ehkä sit ku lähen sinne Japaniin niin tulee taas jotaki iha oikeetaki asiaa raportoitua arjen ihmettelystä. :-p

     

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu